Меню KDT

logo.jpg?_=1699240459


КГУ "Златогорская СШ"
  • kz
  • ru
  • en
  • Уважаемые родители. В КГУ "Златогорская средняя школа" ведётся набор в первый класс, с русским и казахским языком обучения. Приём документов осуществляется через платформу Sitsen.kz с 1.04 по 31.08.2024г. 
    Перечень необходимых  документов:
    2 фото 3*4
    Копия свидетельства о рождении
    Мед.справка форма 075
    Медицинский паспорт
    Удостверение одного из родителей.

    Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу

     «Златогорская орта  мектебі» КММ

    6 «А» сыныбы математика пәні бойынша сабақ жоспары

     

    Сабақтың тақырыбы:   Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу

    Бионтернет картасы

    Сабақтың мақсаты: оқушылардың жаңа сабақта алған білік-дағдыларын дамыту, білімдерін есеп шығаруда бекіту, екі айнымалысы бар  сызықтық теңдеулерді шығаруда әдіс- тәсілдері қолдануды бекітіп, тексеру; есте сақтау қабілеттерін дамыту; өз қателерін тауып, түзетіп, шығару жолын математикалық тілмен түсіндіріп, жеткізе білуге дағдыландыру.

    Күтілетін  нәтиже: Екі айнымалысы бар  сызықтық теңдеулерді амалдар қолдана білуі, қосу, алмастыру, графиктік тәсілдерді пайдалана білу.


     «Златогорская орта  мектебі» КММ

    6 «А» сыныбы математика пәні бойынша сабақ жоспары

     

    Сабақтың тақырыбы:   Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу

    Бионтернет картасы

    Сабақтың мақсаты: оқушылардың жаңа сабақта алған білік-дағдыларын дамыту, білімдерін есеп шығаруда бекіту, екі айнымалысы бар  сызықтық теңдеулерді шығаруда әдіс- тәсілдері қолдануды бекітіп, тексеру; есте сақтау қабілеттерін дамыту; өз қателерін тауып, түзетіп, шығару жолын математикалық тілмен түсіндіріп, жеткізе білуге дағдыландыру.

    Күтілетін  нәтиже: Екі айнымалысы бар  сызықтық теңдеулерді амалдар қолдана білуі, қосу, алмастыру, графиктік тәсілдерді пайдалана білу.

     

    Сабақтың барысы

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылардың мотивациясы сыныптың бір топ ретінде болуы:

    «Биоинтернет» картасы бойынша оқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы :

    Терезенің сыртында сиқырлы өмір, өмірде табысты болу үшін сабақта табысты болу керек.

    2.Орындадың + түсіндіре білдің = менгердің. 

    3.Білімді болу - өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің

    4.Үйренгің келсе – үйрет, оқыт.

    5.Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып өзіңе көмектесу.  

    Тақтаның жоғарғы оң жағына 63% нормасының саны қойылады.

    №1.кесте ООМ бойынша жұмыс барысын түсіндіру.

    Ойлау қабілетінің дамуына, табысты болуға ынталандыру.

    Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі:

     

    • Сыныптастарым, Биоинтернет картасында 63 сападан асамызба?
    • ИЯ
    • Белсенді боламызба?
    • ИЯ
    • Есепті шапшаң шығарамызба?
    • ИЯ
    • ОНДА, АЛҒА,АЛҒА, АЛҒА! »

    Сабақты ОСУД бойынша түсіндіру.

    1  ЦИКЛ.

    Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану үлгісін құрау.

    Сынып үш тапсырма алады ТКШ – АКШ – ЖКШ екі нұсқа бойынша.

     

     

    ТКШ

    АКШ

    ЖКШ

     

    I  нұсқа

     

     

     

     

    Жауабы

     

         

     

    II нұсқа

         

     

    Жауабы

     

         

     

     

    Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап – бұл қателік» бұйрығы беріледі.

    1.Мұғалім дұрыс жауаптарды тақтадан көрсетеді. Тақтаға барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған балалар шығады және әр оұушыны мұғалім тексереді - бұлар «Альфа» тобы.

    2.Тақтаға екі тапсырманы дұрыс орындаған балалар шығады. Оларды «Альфа» тобындағы оқушылар тексереді.

    1. Бір тапсырма немесе барлық тапсырмасы дұрыс орындалмаған оқушылар үшінші қатарға отырады, бұлар «Гамма» тобы, ал екі тапсырманы дұрыс орындаған, тексеруден өткен оқушылар екінші қатарға отырады – бұлар «Бета» тобы, «Альфа» тобының балалары бірінші қатарға отырады.

    Мұғалім өзі ООМ белгі арқылы «Альфа» тобындағы сарапшы - оқушыларға және Бета тобынан жіберілген жаттықтырушыларға қозғалу маршрутын көрсетеді.

     

    - Сендерге қатені тауып, ОСУД бойынша  дұрыс шешімді көрсетіп, керек болса ұқсас есепті шығару керек.

      (Альфа, Беттаға түсіндіреді, Бетта Гаммаға барады, ешкім жұмыссыз отырмайды).

    Сарапшылар қасына келмеген жағдайда да өз бетінше ОӘЖА сызбасы бойынша ауызша айтып үйренеді.

    • Белгі бергеннен кейін балалар бір бірімен жұмыс жасайды. Оқушылар «Сарапшы жұмысы» сызбасы бойынша жұмыс жасайды.

    Жұмыс аяқталғаннан кейін әр бір сарапшының және жаттықтырушының жұмысын ұқыпты талдау жасау.

    Қандай қателер жібергенін сауатты, нақты түсіндіру керек.

    Сарапшылар жұмысы туралы өзінің көз қарасын білдіру.

     

     

     

     

     

     

     

    Ой толғау

    Сынып үш тапсырма алады ТКШ – АКШ – ЖКШ екі нұсқа бойынша

     

    ТКШ

    АКШ

    ЖКШ

     

    I нұсқа

     

     

    59 бет 3 есеп

     

     

    59 бет 3 есеп

     

     

    59 бет 3 есеп

     

     

    Жауабы

     

     

     

     

     

    II нұсқа

     

     

    59 бет 4 есеп

     

    59 бет 4 есеп

     

    59 бет 4 есеп

     

    Жауабы

     

     

     

     

     

    5+30 уақыты тек қана «Бета» және «Гамма» топтарына.

    Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырмайды, «Қолдағы қаламсап – бұл қателік» бұйрығы беріледі.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    2 цикл.

     

    Бақылау аяқталғаннан кейін, кезең толығымен қайталанады.

     

    Кезең саны шектелмейді.

     

     

     

    ТКШ

    АКШ

    ЖКШ

     

    I  нұсқа

     

     

    59 бет 8 есеп

     

    59 бет 8 есеп

     

    59 бет 8 есеп

     

    Жауабы

     

     

     

     

     

    Бағалау.

    Баға деңгей бойынша қойылады. Альфа – 5 ұпай,  Бета -4 ұпай,  Гамма–3 ұпай. 

    Егер оқушы «Альфадан «Бетаға» көшсе және қайталанса ол 4 деген баға алады.

    Егер «Бетадан «Гаммаға» көшсе және тағыда қайта орнына барса 3. деген баға алады. 2 деген баға қойылмайды.

    Барлық балалар көп жұмыс жүргізеді, сондықтан нашар бағаға лайық болмайды. 

    Үй тапсырмасы

    1. «Альфа» тобына ЖКШ бойынша 10 тапсырмадан кем емес тапсырма беріледі.
    2. «Бета» тобына АКШ бойынша 10 тапсырмадан кем емес және 5 тапсырма ЖКШ бойынша.
    3. «Гамма» тобына 10 тапсырмадан кем емес ТКШ бойынша және 5 тапсырма АКШ бойынша.
    4. 6 сарапшы ЖКШ бойынша үйге 30 тапсырма алады, мұғалімге «Жаттықтырғыш» картасымен жұмыс жүргізуге көмекші болу үшін.

     «Альфа» тобының басқа оқушыларына  «Бета» және «Гамма» тобының оқушыларының үй тапсырмасының орындалуын қадағалауды тапсырылады.

     

     

     

    11.05.2017
    0


    Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь

    Послание
    Президента

    Директор школы Газиз Роза

    Заместитель директора по ВР Кельш Людмила Николевна

    Тәрбие ісінің меңгерушісі Насив Лаура

    Заместитель директора по УВР Көкейхан Зина

    Заместитель директора по УВР /РО/ Оберцейслер Валентина Николаевна

    В чем, на Ваш взгляд, заключается готовность ребёнка к школе?

    Голосовать

    Полезные ссылки